Tinder en Hot or Not.

Iedereen heeft opeens de apps Tinder en Hot or Not. Allebei eigenlijk precies dezelfde app. Het zijn allebei een soort dating apps. Ik wilde graag vertellen wat ik van deze apps vindt.

Zelf heb ik ook Tinder en Hot or Not. Het was begonnen nadat ik bij een vriendin in de auto zat die op Hot or Not zat. Ik vroeg wat het was en ze zei dat het een soort spel was dat je bij mensen op Hot of juist Not kon klikken. Ik was nieuwsgierig en downloadde het zelf ook op mijn telefoon. Al snel kwam ik ook een aantal mensen die ik kende tegen. Via Hot or Not kwam ik zo met een heleboel mensen die ik wel kende maar lang niet gesproken heb weer aan de praat. Maar wat vindt ik eigenlijk van Hot or Not?

Ik vind het een kort gezegd een leuke app. Het geeft jongeren eigenlijk de kans om op een soort datingsite te zitten. Het is wel iets anders dan een datingsite, maar het heeft hetzelfde idee. Ik zit niet op Hot or Not omdat ik dringend op zoek ben naar iemand, meer omdat ik het gewoon leuk vind om nieuwe mensen te ontmoeten en met nieuwe mensen te praten. En wie weet vind je wel een heel leuk iemand in de buurt die je eigenlijk wel heel erg leuk vind.

 

Wat ik wel jammer vind aan de apps, is dat mensen ‘fake accounts’ aan gaan maken en doen alsof ze iemand anders zijn. Deze mensen doen niet waar het voor bedoeld is. Wil je een fake account aanmaken? Doe dat dan alsjeblieft ergens anders, misschien op Habbo Hotel, daar heeft niemand er last van en kun je het niet voor anderen verpesten.

Ik vind het dus leuke apps. Wat vind jij van Tinder en Hot or Not? En gebruik je het ook?

Geef een reactie

