Favorieten op het moment. #1

<3

Ik heb bedacht om eens in de zoveel tijd, mijn favorieten te laten zien. Dit kunnen favoriete films zijn, YouTubers, kledingstukken, liedjes en alles wat op het moment een favoriet van mij is. Dit hoeft niet perse iedere maand te zijn, maar gewoon als ik merk dat ik nieuwe dingen leuk vind dat ik hier over schrijf.

Als eerste een favoriete YouTuber, zijn naam is Jeremy. Zijn YouTube kanaal is: WhatJeremy.

Hij maakt video’s met bjivoorbeeld tips hoe je een jongen mee uitvraagt, wat jongens zeggen maar eigenlijk bedoelen en nog veel meer en hij is natuurlijk super cute.

Een paar favoriete liedjes op het moment zijn Will.I.Am – Feeling myself ft. Miley Cyrus, French Montana en Wiz Kalifa

Ik weet eigenlijk niet zo goed waarom ik dit liedje zo leuk vind. Het is gewoon een fijn liedje om naar te luisteren, het heeft een fijne melodie en beat en ik vind Miley Cyrus leuk Will.I.Am ook wel en samen vind ik ze eigenlijk nog leuker.

Ook een favoriet liedje op het moment is One Republic – Counting Stars.

Ook dit liedje vind ik een fijne melodie hebben, lekker om naar te luisteren en tekst die in je hoofd gaat zitten.

Een favoriet TV programma op het moment is Utopia. Het is nog maar net begonnen maar ik vind dat echt een fascinerend programma! Ik zou dat later op zich ook wel willen doen om te laten zien hoe het beter kan. Wel denk ik dat ik me ongelofelijk aan iedereen zal gaan irriteren en echt met iedereen ruzie zou krijgen.

Think positive.

Een favoriete quote op het moment is: Always look on the bright side of life. Denk positief, zie de goede kanten van alles. Ongeveer een week geleden schreef ik een aantal goede voornemens, daarin was 1 goed voornemen positiever denken. Ik denk dat deze quote daar heel mooi bij past.

Een favoriet haar product op het moment is de Andrélon Make It Shine Spray uit de pink collection. Het zorgt ervoor dat mijn haar gaat glanzen, minder pluizig is en het is langer stijl als ik het met de stijltang heb gestijlt en de spray is heat protected. De flacon bevat 100 ml en kost 4,99 euro. Wat ik trouwens vrij prijzig vind voor zo’n kleine flacon.

Dit waren mijn favorieten. Wat zijn jouw favorieten?

Ik wil trouwens Eline bedanken voor haar leuke reacties! 🙂 Zij is de eerste die op mijn blog reageert. Dankjewel Eline!

2 gedachtes over “Favorieten op het moment. #1

Geef een reactie

