Bucket list.

Er zijn heel veel dingen die ik wil doen in mijn leven en heel veel doelen die ik wil halen. Ik wil zo veel mogelijk doen en zo veel mogelijk van de wereld zien. Daarom heb ik vooral voor mezelf een lijstje gemaakt met dingen die ik ooit in m´n leven gedaan wil hebben. Het leek me leuk om die te delen met de wereld dus als je benieuwd bent naar mijn bucketlist, lees dan verder.

.

Het eerste waar ik meteen aan dacht toen ik dit ging maken, was naar Amerika gaan. Ik hou zoveel van dat land. (Ik ben er nog nooit geweest, maar van wat ik op beelden en uit verhalen hoor.) De mensen en de mentaliteit zijn er zo anders dan in Nederland. Nederland is absoluut niet het land waar ik later wil blijven wonen. Amerika is gewoon een stukje van de wereld dat ik gewoon gezien moet hebben. Sowieso is reizen iets wat ik in mijn leven heel graag wil doen. Ik ben al op veel plekken geweest, maar er is zo veel meer op de wereld te zien, dus eigenlijk is het eerste ding op mijn bucket list: De wereld rond reizen.

Before I die

Iets wat mij ook geweldig lijkt om te doen, is vrijwilligerswerk doen in een arm land. Ik vind mensen helpen heel leuk en dat geeft mij ook altijd een goed gevoel. Ik denk er ook vaak over na als ik iets leuks doe of als ik iets lekkers eet hoe blij ik ben dat ik dat kan doen, want sommige mensen hebben gewoon helemaal niks. Geen familie, geen voedsel, geen geld, geen school. Om dat toch voor een aantal mensen te mogen veranderen lijkt mij echt fantastisch.

...

Ik wil niet zo zeer een populaire blog creëren, maar gewoon bloggen over dingen die ik leuk vind in de hoop er ook anderen mee te kunnen vermaken. Het zou heel mooi en geweldig zijn als het een populaire blog zou worden en dat zou ik ook heel graag willen, maar ik ga er niet echt van uit. Ik doe gewoon wat ik leuk vind en wat ik het liefste doe en dat zal ik ook blijven doen. Als ik dit op een of andere manier niet meer leuk vind zou ik er ook mee stoppen, niet dat ik dat van plan ben, maar ik doe dit vooral voor mezelf en niet voor anderen. Voor mezelf is een hoofdzaak, voor anderen is het voor mij een bijzaak.

Dancing is Dancing

Naast al deze grote dingen, zijn er ook een heleboel kleine dingen die ik in mijn leven gedaan wil hebben. Zoals in de regen dansen, veel mensen ontmoeten, foto’s maken, leuke herinneringen hebben en heel veel andere leuke dingen doen.

Untitled

Een wens die ik altijd zou blijven hebben is trouwen een hele mooie romantische bruiloft hebben, kinderen krijgen en een gezinnetje starten. Het lijkt mij zo leuk om moeder te zijn en kinderen op te voeden en dingen te leren die ik zelf ook van mijn ouders heb geleerd.

Untitled

Nog iets wat ik heel graag wil doen en ook het laatste is van mijn lijstje, is een boek schrijven.  Ik vind schrijven heel leuk (duh, anders zou ik ook geen blog hebben) en ik wil later echt iets met schrijven gaan doen. Een boek schrijven en publiceren lijkt me moeilijk maar toch is het iets wat ik in mijn leven echt een keer gedaan moet hebben. Ik vind naast schrijven lezen ook heel leuk en zou voor andere mensen ook een heel mooi en pakkend boek willen schrijven dat als ze het boek gelezen hebben ook echt denken: Wow, ik wil een deel 2.

Dit is tot nu toe mijn bucketlist, maar er zullen vast nog heel veel dingen bij komen. Misschien komt er ooit wel een bucketlist deel 2.

Een gedachte over “Bucket list.

Geef een reactie

