Common White Girl #TAG

Al een tijdje gaat deze tag rond op Youtube en op verschillende blogs. Ik vind het bij anderen een hele leuke tag om te kijken/lezen dus ik vond het wel eens tijd worden om de vragen zelf ook maar eens te gaan beantwoorden om te kijken of ik een ‘Common White Girl’ ben.

1. Wat is je favoriete drankje bij Starbucks?

Eerlijk gezegd ben ik nog maar 2 keer bij Starbucks geweest aangezien er bij mij in de buurt geen Starbucks is. De eerste keer was vorig jaar in de meivakantie op schiphol. Ik had toen een caramel macchiato. De tweede keer dat ik bij Starbucks kwam was in de zomervakantie, toen nam ik een caramel frappuccino. Een echt favoriet drankje heb ik dus nog niet, omdat ik er nog niet veel heb geprobeerd. Als ik tussen de caramel macchiato en de frapuccino moet kiezen kies ik de macchiato omdat ik meer van warme drankjes houdt.

2. Hoelang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend?

Ik doe er op een normale schooldag niet heel lang over om me klaar te maken. Ik sta om ongeveer 7 uur op, kleed me dan aan in ongeveer 5 minuten, doe mijn make-up in een kwartier en dan ga ik naar beneden om te eten en goed wakker te worden en rond 8 uur fiets ik naar school.

3. Hoe veel selfies maak je per dag?

Ik maak eigenlijk niet heel vaak selfies. Als ik selfies maak is dat 1 keer in de 2 maanden ongeveer en dan maak ik er in een keer 6 waarvan er dan 1 goed is en de rest verwijder ik dan weer. Ik maak wel iedere dag selfies op snapchat om naar vrienden te sturen maar dat zijn geen serieuze selfies meer met een tekening erover heen of met gekke bekken, maar dat zijn er ook niet veel.

4. Hoeveel Instagram volgers en foto’s heb je?

Ik moet zeggen dat ik Instagram eigenlijk nooit meer gebruik. Ik kijk heel soms naar foto’s van anderen maar zelf plaats ik er niks meer op. Ik heb nu 102 foto’s en 67 volgers. Ik volg ook maar 67 mensen haha.

5. Zeg je wel eens OMG of LOL hard op?

Ik zeg wel eens Oh My God, omg of lol hard op maar niet OW EM GIE of EL OW EL haha.

😻🍓

6. Draag je hetzelfde kledingstuk meer dan 1 keer?

Ja, dat doe ik. Verder weinig over te zeggen verder.

7. Ben je racistisch?

Nee, ik vind dat iedereen gewoon zichzelf mag zijn en in zijn eigen waarde gelaten moet worden.

8. Hoeveel tweets heb je.

Hetzelfde als bij Instagram gebruik ik twitter niet meer. Ik lees wel elke dag gewoon tweets maar ik zou niet weten wat ik zelf zou moeten tweeten. Ik heb 8021 tweets.

9. Instagram, Twitter of Tumblr?

Zoals ik al zei gebruik ik weinig Instagram en Twitter maar Tumblr gebruik ik helemaal niet dus die valt al af, dan valt instagram ook af want daar kijk ik 1 keer in de week op en Twitter bekijk wel iedere dag dus dan kies ik voor Twitter.

10. Waar spendeer je je tijd het meeste aan?

Nu dus bloggen, films kijken, Youtube kijken, met vrienden/vriendinnen afspreken, winkelen en nog wel meer maar dat weet ik nu allemaal even niet op te noemen. Dus dit zijn de dingen die ik echt het meest doe.

Rezultatele căutării de imagini Google pentru http://www.targultaranului.ro/images/upl/images/youtube-logo.jpg

11. Wie zijn je favoriete Youtubers?

Ik vind MacBarbie07 heel leuk en de Shaytards vind ik ook heel leuk en qua Nederlandse Youtubers kijk ik er echt heel veel ik ben op zo’n 300 kanalen geabonneerd maar als ik daar tussen moest kiezen vind ik Fun (Mert en Dylan) heel leuk en Teske en Beautygloss ook.

12. Hoe vaak doe je je nagels.

Ik doe het eigenlijk nooit meer. Ik deed het eerst echt elke dag, maar omdat ik er nu bijna nooit meer tijd (ahum zin) voor heb doe ik het eigenlijk bijna nooit.

13. Ben je een shopaholic?

Ik ben niet een shopaholic zo van ik shop elke dag anders word ik gek of zo, maar ik vind shoppen wel heel leuk. Ik doe het dus niet heel vaak.

14. Hoe vaak heb je de film ‘Mean Girls’ gezien?

Ik heb Mean girls denk ik ongeveer 3 keer gezien en ik blijf hem leuk vinden. Ik ga de film dus zeker nog heel vaak kijken, haha.

15. Heb je veel kleding?

Ik heb een vrij grote kast en ook best veel kleding, maar ik draag de helft er van eigenlijk nooit en ik ben heel slecht in dingen weg doen dus ik vind het heel moeilijk om mijn kleding die ik nooit draag weg te doen. Ook denk ik dan van ow ja dat doe ik ergens volgende week dan nog wel een keer aan en dan doe ik het aan en dan vind ik het lelijk en doe ik het weer uit.

 

16. Neem je foto’s van je eten voordat je het eet?

Ik doe dit alleen bij eten dat er mooi uit ziet of als het heel lekker is maak ik er een foto dan en verstuur ik dan op snapchat om mensen jaloers te maken, haha.

17. Draag je elke dag make-up?

Alleen op dagen dat ik de deur uit moet draag ik make-up. Zoals vandaag blijf ik de hele dag thuis dus draag ik geen make-up. Soms als ik gewoon thuis ben doe ik het wel, maar alleen als ik er zin in heb.

18. Wat zijn je gemiddelde cijfers op school?

Ik sta er op dit moment redelijk goed voor. Op alle vakken sta ik gemiddeld wel een 6 of hoger.

19. Hoe doe je je haar meestal?

Sinds ik weer een stijltang heb die het doet (de vorige was kapot gegaan) stijl ik mijn haar om de drie dagen en was het er daarna uit (het blijft tot dan vaak wel zitten) of draag het in een hoge staart of vlecht.

20. Zie je er altijd representatief uit?

In mijn ogen zie er elke dag niet uit. Dagen dat m’n haar en make-up goed zitten zijn voor mijn gevoel echt zeldzaam. Maar als vriendinnen dat van zichzelf zeggen zien ze er precies hetzelfde uit als altijd dus misschien is dat bij mij ook wel zo maar zie ik het zelf gewoon niet.

Dit was de Tag! Neem hem vooral over als je dat wilt en laat me weten als je hem ook gedaan hebt.

Geef een reactie

