Domheid en goede voornemens.

hehehe | via Facebook

Ik ben echt zo dom geweest. Telkens had ik geen zin om te bloggen, maar daar gaat verandering in komen. Het is een nieuw jaar en ik ga proberen dit jaar het vol te houden te bloggen. Ik krijg steeds meer ideeën om uit te voeren op deze blog. Als ik  niet blog begin ik het te missen, maar als ik het wel doe voel ik me ´verplicht´ om iets te schrijven.

Mijn goede voornemens voor dit jaar:

1. Bloggen!!!

2. Gezonder eten (as Always.)

3. Minder geld uitgeven.

4. Positiever denken!

Verder weet ik even niks meer, maar te veel goede voornemens zijn natuurlijk ook niet heel goed.

En als laatste, nog een heel gelukkig en gezond 2014!

Geef een reactie

