Miley Cyrus

Miley Cyrus.. Ooit de schattige Hannah Montana en nu?.. tja. De meningen zijn er ontzettend over verdeeld. Wil je weten wat ik vind over Miley’s ‘nieuwe persoonlijkheid’ lees dan verder.

Dat Miley Cyrus zo veranderd is, weten we nu allemaal wel. Maar al dat gehaat op haar, snap ik echt niet. Oke ze kickt misschien wel een beetje op aandacht maar, als zij op een podium half naakt wil twerken en naakt op een sloopkogel wil zitten, moet ze dat toch lekker zelf weten. Ik vind een deel van haar ‘nieuwe persoonlijkheid’ echt heel leuk. Ze durft tenminste te zijn wie ze wil zijn, en dat kunnen we van veel mensen niet zeggen.

Haar VMA optreden vond ik ergens wel wat hebben. Het past precies bij hoe ze wil zijn en ik heb daar geen problemen mee. Laat haar lekker, in plaats van op haar te gaan haten. Je hoeft toch niet per se fan van iemand te zijn maar dat gehaat vind ik toch een beetje 2010.

Ik vind haar muziek wel leuk, en ik snap de achterliggende gedachte van de video clip van ‘Wrecking Ball’. Ze wil duidelijk maken hoe ze zich voelt.. En op mij is dit goed over gekomen, maar ik snap ook dat veel mensen iets hebben van: “Hannah Montana wat doe je?” want dat had ik eerst ook, maar als je er over nadenkt snap ik het helemaal.

Ze is 20 jaar oud.. Ik denk dat ze zelf heel goed kan beslissen wat wel en niet goed voor haar is.

Laat weten wat jij van de nieuwe Miley Cyrus vind!

Geef een reactie

