Get to know me! #Tag

xedit: Door een hele domme fout doen een aantal foto’s die bij dit artikel zaten het niet meer, excuses hiervoor.

De get to know me tag.. Ik dacht misschien is het wel leuk om als eerste blogpost iets te doen waarin ik mezelf voorstel. Het zijn persoonlijke vragen, en aangezien deze blog niet echt een vast ‘thema’ heeft, doe ik vandaag iets persoonlijks zodat jullie te weten komen wie ik ben.

smile

Geboortejaar?

Ik ben geboren in het jaar 1999, op 11-02-1999 om precies te zijn. Ik ben dus nu veertien en word over ongeveer 4 maanden vijftien.

Hoe lang ben je?

Ik ben 1.63 m, dit vind ik heel jammer aangezien de dokter mij heeft verteld dat ik uit gegroeid ben.. Bijna iedereen van mijn leeftijd is wel langer dan ik. Maarja dat is nou eenmaal niet anders, haha.

Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd?

Ik dacht eraan dat het te vroeg was om op te staan en te koud.. Want wow zomer waar ben je?.. Mijn lichaam moet echt ontzettend wennen aan de temperatuur en aan dat het ’s avonds eerder donker word en ’s ochtends later licht. Ik heb aan de ene kant echt een hekel aan de herfst en de winter, maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer gezellig..

Waar ben je op dit moment?

Op dit moment zit ik aan de keukentafel, wij hebben een tafel van 3 meter en mijn pc staat daar aan de kant van de muur op.

Single/relatie?

Single.

Beschrijf jezelf kort, maar krachtig:

Eehm.. Dat vind ik best wel lastig. Ik denk dat ik mezelf zou beschrijven als creatief, en je kunt mij echt herkennen aan mijn droge humor.

robin boissevain

Guy/Girlcrush:

Ik was een tot ongeveer een jaar geleden een echte ´Belieber´. En nog steeds vind ik Justin Bieber zóóó knap! Ook vind ik Robin Boissevain (foto hierboven) die de hoofdrol speelde in de film spijt echt super knap. Ik weet niet waarom maar hij heeft iets wat ik heel knap vind, haha.

Wat zou je op dit moment graag willen?

Lente, ik word helemaal gek van dit koude weer, zoals ik al zei in de vraag over waar ik vanmorgen aan dacht.

Wat is je doel in het leven?

Ik wil heel graag een Havo diploma halen. Ik doe nu mavo en hierna wil ik heel graag Havo gaan doen, daarna wil ik graag de opleiding Journalistiek gaan doen. Natuurlijk wil ik later ook trouwen, gelukkig worden, een gezinnetje hebben en in een mooi huis wonen.

Waar ben je bang voor?

Ik ben ontzettend bang voor spinnen en ook om buiten alleen in het donker te lopen en natuurlijk om alles wat ik lief heb kwijt te raken.

Heb je je rijbewijs?

Nee, ik ben ook nog maar veertien.

glitter

Nagellak of lippenstift?

Nagellak, ik kan nooit een lippenstift vinden die mij staat.. En nagellak vind ik eigenlijk wel heel leuk, het kan je outfit een beetje opfleuren met een leuk kleurtje.

Wat is je favoriete seizoen van het jaar?

Sowieso de lente, met bloemetjes en jonge dieren, zon en mooi weer net niet warm genoeg om te zwemmen en in je bikini rond te lopen maar wel warm genoeg om zonder jas te lopen.

Wil je ooit gaan trouwen?

Ja, ik denk toch dat dit wel een soort van ‘meisjes droom’ is. Maar als ik ga trouwen wil ik het wel graag klein houden met alleen maar mensen waar ik echt om geef. Maar natuurlijk wel een mooie jurk en sprookjesachtige plek.

Ben je een healthy-freak?

Nee, totaal niet. Ik sport eigenlijk nooit naast gym op school. Ik let wel op wat ik eet maar ik eet natuurlijk ook wel af en toe lekkere dingen.

Wat voor kleur haar en lengte heb je?

Ik heb bruin, en best wel lang haar. Mijn haar komt ongeveer tot iets onder het midden van mijn rug.

bow

Welk kleding/of make-up item wil je op dit moment heel graag?

Ik wil heel graag een goede nude lipstick die me staat. En qua kleding wil ik heel graag zo’n soort shirt met een leuke tekst erop. (zoals de ‘last clean t-shirt’ shirts.)

Heb je tattoos?

Nee, maar ik wil later wel graag tattoo’s. Wat voor tattoo’s weet ik nog niet.

Heb je piercings?

Nee, ik heb alleen gaatjes in mijn oren.

Draag je een bril?

Nee, maar ik denk wel dat ik binnenkort mijn ogen maar eens laat testen.. Ik heb namelijk vaak last van hoofdpijn e.d.

Wat is jouw perfecte pizza?

Pizza met tomaat, kaas, ham en knoflook vind ik echt ontzettend lekker. Ik hoef niet perse een pizza met dertig verschillende dingen erop.

Favoriete eten/drinken?

Mijn favoriete eten is zelf gemaakte groentesoep. Ook vind ik taco’s heel lekker.

taco

Wat is je favoriete parfum?

Ik heb niet echt een favoriete parfum, ik gebruik verschillende. Ik vergeet ook heel vaak parfum op te spuiten..

Wat is het laatste wat je kocht?

Een nieuwe schooltas en jas.

Wat deed je vanochtend om 08:00 uur?

Toen pakte ik mijn fiets om naar school te gaan.

Favoriete ijsje?

Ik heb niet echt een favoriet ijsje, aangezien ik niet van kou houd eet ik ook niet heel vaak ijs. Als ik echt moet kiezen, kies ik de McFlurry vaan de McDonalds.

Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op?

Het liefst slaap ik zo lang mogelijk uit. Als je mij vroeg wakker maakt word ik ontzetten chagrijnig.. Haha

Met hoeveel kussens slaap jij?

Ik slaap met twee kussens, als ik maar op één kussen lig, kan ik echt niet slapen.

finished. tumblr room. 💕

Ben je een ochtend of avond persoon?

Als ik echt moet kiezen… een avond persoon. Ik haat het om vroeg op te staan, maar soms vind ik het ook wel fijn om vroeg op te staan en me helemaal klaar te maken voor school zodat ik er ook een keertje leuk uit zie en niet als een zombie die zo uit zijn graf is gestapt. Ik ben denk ik meer een middag persoon aangezien ik in de avond ook niet altijd meer helder nadenk.

Ben je geordend of rommelig?

Als je in het woordenboek rommelig op zoekt, zie je mijn naam erbij staan. Ik ben super rommelig wat mijn kamer betreft, maar ook in mijn hoofd. Als ik bijvoorbeeld moet leren of huiswerk moet maken stel ik het altijd uit tot op het laatste moment, en dan denk ik ach laat ook maar ik haal dat cijfer wel weer op. Maar als het gaat om in huis of als ik op vakantie in een huisje of iets dergelijks zit dan kan ik er gewoon niet tegen als het rommelig is, dan ben ik zo bang om dingen kwijt te raken.

Wat wil je op dit moment graag zien?

Er is niet echt iets wat ik graag wil zien.. Wel kijk ik iedere dag/week uit naar de nieuwe GTST, HNTM en Awkward afleveringen.

Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt?

Ik heb echt geen idee.. Ik zie wel wat de toekomst me brengt.

Wie mis je op dit moment?

Mijn beste vriend aangezien hij nu in een andere klas zit, zie ik hem niet zo vaak meer.. Wat ik super jammer vind!..

Wat is jouw favoriete lichaamsdeel van jezelf?

Ik ben over het algemeen wel blij met hoe ik eruit zie maar, ik heb niet echt specifiek één ding dat ik echt mooi aan mezelf vind.. Als ik echt moet kiezen dan is het mijn neus en dat klinkt misschien raar, maar sommige mensen hebben echt een grote kromme neus en ik heb best wel een kleine rechte neus. Daar ben ik wel blij mee.

#YOUNG

Ben je verlegen?

Ik moet wel altijd bij iedereen echt ‘de kat uit de boom kijken’ maar als mensen me eenmaal goed kennen.. Dan zouden ze willen dat ik wat stiller en rustiger was, haha.

Heb je een accent?

Nee.. ik denk het niet. Ik praat een klein beetje met een Gooische R, maar ik heb echt geen flauw idee hoe ik daar aan kom. Ik kan gewoon de R niet normaal uitspreken, haha.

Zussen/broers, hoe oud?

Ik heb één broer van bijna zeventien, en een stiefzus die 2 weken ouder is dan ik.

Hoe ziet jouw dagelijkse leven eruit?

Opstaan, klaarmaken, naar school, op school, naar huis, iets voor mezelf doen, eten, GTST kijken, naar bed. Niet echt bijzonder dus.

Dat waren de vragen dan, het waren er best wel veel haha. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om dit te lezen en me misschien weer wat beter hebben leren kennen.

Geef een reactie

